נהלי הרשמה – בוגרים

המרכז הישראלי לאייקידו "נישין-קאן" הינו מרכז ללימוד אומנות הלחימה אייקידו.

  1. התשלום החודשי הנקרא "דמי חבר", נועד לאפשר את קיומם הסדיר של השיעורים ומאפשר לכל חברי המרכז להשתתף בכל השיעורים המתאימים לרמתם.
  2. התשלום הינו עבור חודש אימונים ולא ניתן לקבל החזרים עבור שיעורים מהם נעדרתם ("חלקי חודש").
  3. דמי החבר בקבוצות הבוגרים משולמים שנתית מינואר ועד דצמבר. ניתן לשלם בכרטיס אשראי. בכדי לעודד את חברי המרכז לשלם לשנה מראש (ולחסוך את ההתעסקות בנושאי התשלום) חברי המרכז שישלמו עבור שנה מראש יזכו להנחה מיוחדת. לפרטים נא לפנות למזכירות.
  4. ניתן להודיע על הפסקת פעילות בכל שלב. את ההודעה יש העביר למזכירות במייל או בטלפון עד לתאריך 25 לחודש. במידה וההודעה נשלחה למשרד לפני 25 לחודש יתבצע החזר החל מהחודש העוקב.
  5. דמי ביטול: בעת ביטול חלקי של עסקת אשראי, ייגבה סכום של 15 ₪ עבור כל חודש ביטול (לכיסוי עלויות הביטול של חברת האשראי).
  6. ביטוח תאונות אישיות: המרכז הישראלי לאייקידו מבקש מכל חברות וחברי המרכז להצטרף לביטוח תאונות אישיות שנועד לכסות ספציפית תאונות אישיות במהלך שיעורי האייקידו ויתר הפעילויות של המרכז (סדנא שנתית, שיעורים מיוחדים וכדומה). הפוליסה הינה בהתאם לדרישות חוק הספורט וכוללת כיסויים בסיסיים. מומלץ לכל חברי המרכז לוודא עם סוכן הביטוח שלהם שאייקידו אינו "מוחרג" בביטוח הפרטי שיש להם.
  7. עלות הביטוח הינה שנתית ומכסה את שנת הפעילות מ 1/9 עד 31/8. דמי הביטוח הינם עבור שנה או חלק ממנה ומאחר והם מועברים לחברת הביטוח אין אפשרות לקבל החזרים עבורם. הביטוח ייכנס לתוקף רק לאחר הסדרת ההרשמה (מילוי טופס הרשמה באתר ותשלום דמי הביטוח). אנא הקפידו להסדיר את דמי הביטוח בהקדם כדי לוודא שהכיסוי בתוקף.
 
סכומי הביטוח לכיסוי תאונות אישיות
מבוטחיםעד גיל 20מעל גיל 20
מוות כתוצאה מתאונה60000 ₪185000 ₪
נכות תמידית מלאה או חלקית מתאונה275,000 ₪275,000 ₪
פיצוי בגין א.כ.ע זמני כתוצאה מתאונה
*תקופת הפיצוי המרבית תהא 52 שבועות מיום קרות מקרה הביטוח
185 ₪735 ₪
שיפוי בגין הוצאות רפואיות עקב תאונה9500 ₪9500 ₪
שיפוי בגין הוצאות טיפול שיניים עקב תאונה9500 ₪9500 ₪
צד ג' ביטוח אחריותם האישית של הספורטאים כלפי צד שלישיעד 300,000 ₪ למקרה
עד 600,000 ₪ לתקופה

 

השתתפות עצמית: במקרה תביעה ישולמו הפיצויים בגין אי כושר הזמני החל מיום ה- 11 של התאונה, הוצאות רפואיות והוצאות טיפול שיניים עד ומעל גיל 20 – 600 ₪,  צד ג' 6000 ₪.

הקפדה על נהלי ההרשמה תאפשר לנו לעסוק בדבר העיקרי והוא הדרכת אייקידו ושיפור רמת האייקידו של חברי המרכז.
אנו מאחלים לכל חברות וחברי המרכז אימונים מהנים, בטוחים, פוריים ומוצלחים.

בתודה מראש על שיתוף הפעולה!
צוות המרכז הישראלי לאייקידו